ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ
1. Бронювання місця в таборі відбувається виключно на сайті заповненням стандартної форми і оплатою авансових коштів
2. Умови підтрведження поданої заявки:
2.1. Trendets Camp#5:
⁃ Опрацювання поданої заявки до 7-ми робочих днів(час роботи менеджерів 10:00-18:00)
⁃ Розподіл дітей по командах, групах, розселення учасників за тиждень до початку табору
2.2. Trendets Camp Карпати:
⁃ Опрацювання поданої заявки до 5-ти робочих днів(час роботи менеджерів 10:00-18:00)
⁃ Детальна інформація щодо переліку речей, документів, виїзду групи - до 14-ти днів до початку табору
⁃ Розподіл дітей по командах, групах, розселення учасників за 7 днів до початку табору
2.3. Trendets Camp Italy:
⁃ Опрацювання заявки до 10-ти робочих днів(час роботи менеджерів 10:00-18:00)
⁃ Детальна інформація щодо переліку речей, документів, виїзду групи - до 21-го днів до початку табору
⁃ Розподіл дітей по командах, групах, розселення учасників за 7 днів до початку табору
3. Розміщення дітей у таборі згідно вікової категорії учасників, які подали заявку. Якщо є побажання щодо розміщення дітей разом, потрібно про це вказати менеджеру у письмовій формі ЗАВЧАСУ(до 14 днів до початку табору)
4. Правила повернення коштів:
4.1. Trendets Camp #5:
⁃ Повернення коштів у випадку скасованої заявки відбуваються лише у термін, якщо заявка не перетнула межу 7-ми днів до початку табору
⁃ Кошти повертаються до 15-ти днів після скасування заявки
⁃ У всіх інших випадках, кошти НЕ повертаються
4.2. Trendets Camp Карпати:
⁃ Повернення коштів у випадку скасованої заявки відбуваються лише у термін, якщо заявка не перетнула межу 14-ти днів до початку табору
⁃ Кошти повертаються до 15-ти днів після скасування заявки
⁃ У всіх інших випадках, кошти НЕ повертаються
4.3. Trendets Camp Italy:
⁃ Повернення коштів у випадку скасованої заявки відбуваються лише у термін, якщо заявка не перетнула межу 30-ти днів до початку табору
⁃ Кошти повертаються до 15-ти днів після скасування заявки
⁃ У всіх інших випадках, кошти НЕ повертаються
5. Адміністрація табору не несе відповідальності за загублені чи забуті речі. Після табору, загублені речі будуть знаходитись в адміністратора. У батьківських чатах, ми вкажемо номер телефону до кого звертатись у разі потреби знайти якісь речі.
6. Якщо ви успішно зареєструвались, але з вами не звʼязався наш менеджер - прохання зателефонувати самостійно за вказаними на сайті номерами телефону і повідомити про свою реєстрацію надавши квитанцію про оплату.
7. Кожен хто зареєструвався, отримує свого персонального менеджера, з яким необхідно комунікувати. У разі питань звертаємось до того менеджера, з яким ви налагодили контакт.